VŠEOBECNÉ OBCHODNÉ PODMIENKY
(ďalej len ako „VOP“)
I. Identifikácia Prevádzkovateľa
1. Prevádzkovateľ je obchodná spoločnosť fitist s.r.o., so sídlom Stromová 54/A, 831 01 Bratislava – mestská časť Nové Mesto, Slovenská republika, IČO: 46 866 761, zapísaná v Obchodnom registri Mestského súdu Bratislava III, oddiel Sro, vložka č.: 125551/B (ďalej len „Prevádzkovateľ“).
2. Prevádzkovateľ prevádzkuje športovo relaxačné zariadenie WELL~BE CLUB, ktoré sa nachádza v administratívnej budove LAKESIDE PARK 1, Tomášikova 64, 831 04 Bratislava (ďalej len ako „WELL~BE CLUB“), kde poskytuje najmä služby fitnescentra, pohybové cvičenia, individuálne tréningy, pohybové terapie, masáže, poradenstvo v oblasti zdravého životného štýlu, služby starostlivosti o ľudské telo a myseľ, a pod.
3. Cieľom a účelom WELL~BE CLUBu je športové vyžitie a regenerácia jeho členov, ako aj iných návštevníkov, a rozširovanie povedomia o zdravom pohybe a zdravom životnom štýle medzi verejnosť.
4. Prevádzkovateľ vo WELL~BE CLUBe poskytuje služby predovšetkým jeho členom, pričom vybrané služby poskytuje aj osobám, ktoré nie sú jeho členmi.
5. Kontaktné údaje Prevádzkovateľa sú nasledovné:
Adresa elektronickej pošty: info@wellbeclub.sk
Telefónne číslo: +421 911 343 862
6. Tieto VOP upravujú práva a povinnosti Prevádzkovateľa ako aj jednotlivých členov a ostatných klientov pri poskytovaní služieb vo WELL~BE CLUBe a sú súčasťou právneho vzťahu medzi Prevádzkovateľom a všetkými členmi a klientami.
II. Členstvo vo WELL~BE CLUBe, Aplikácia a Členský QR kód
1. Členom môže byť fyzická alebo právnická osoba, ktorá:
- je zaregistrovaná v aplikácii WELL~BE CLUB, ktorej bližšia špecifikácia sa nachádza v nasledujúcom bode týchto VOP,
- má Aplikáciu nainštalovanú vo svojom mobilnom zariadení,
- spĺňa ostatné podmienky pre Člena stanovené v tomto článku VOP
(ďalej aj len ako „Člen“).
2. Maloletá osoba sa môže stať Členom, ak:
- je dostatočne oboznámená so svojimi povinnosťami vyplývajúcimi z týchto VOP, Prevádzkového poriadku WELL~BE CLUBu (ďalej len „Prevádzkový poriadok“) a je primerane rozumovo vyspelá na dodržiavanie týchto povinností, a
- právny zástupca maloletej osoby poskytne Prevádzkovateľovi písomné vyhlásenie, že je za Maloletého v plnom rozsahu zodpovedný i v prípade, že ho nedoprevádza v priestoroch Clubu, a že súhlasí so spracovaním osobných údajov Maloletého v zmysle platných právnych predpisov a zásad ochrany osobných údajov Prevádzkovateľa.
Maloletí smú navštevovať WELL~BE CLUB výlučne len na základe podpísaného vyhlásenia podľa tohto bodu.
3. Aplikácia „WELL~BE CLUB“ (ďalej len ako „Aplikácia“) je dostupná na stiahnutie prostredníctvom app storu v mobilnom zariadení.
4. Členovia sú oprávnení využívať služby vo WELL~BE CLUBe iba prostredníctvom Aplikácie, ktorá ich oprávňuje na vstup do WELL~BE CLUBu prostredníctvom prístupového QR kódu (ďalej len ako „QR kód“) a zároveň slúži ako klubová recepcia, v ktorej majú možnosť:
- využívať objednávkový a rezervačný systém vrátane platobného systému,
- sledovať obsadenosť klubu vzhľadom na kapacitu priestoru a jednotlivých aktivít,
- byť oboznamovaný s novinkami a dôležitými udalosťami klubu,
- mať na vedomí ich WELL~BE kalendár s pripomínajúcimi sa rezervovanými aktivitami,
- kontroly predplateného Depozitu a predplatených služieb (permanentiek),
- a pod.
5. Člen nie je oprávnený vstúpiť do priestorov WELL~BE CLUBu iným spôsobom ako prostredníctvom QR kódu, pokiaľ nie je s Prevádzkovateľom dohodnuté inak.
6. Člen je povinný svoj prístupový QR kód chrániť pred stratou, zničením, kopírovaním alebo zneužitím. QR kód je neprenosný na inú osobu.
7. Člen, ktorý je fyzickou osobou, je povinný umožniť Prevádzkovateľovi vyhotoviť fotografiu jeho tváre po overení jeho totožnosti a túto fotografiu nahrať v Aplikácii do konta Člena, a to za účelom jeho identifikácie.
III. Objednávanie a využívanie služieb, platobné podmienky
1. Služby vo WELL~BE CLUBe sa poskytujú iba na základe predchádzajúcich individuálnych objednávok, pokiaľ nie je Prevádzkovateľom určené inak, a to v súlade s Rozvrhom poskytovaných služieb s ohľadom na kapacitu priestorov.
2. Objednanie sa na jednotlivé služby je možné prostredníctvom Aplikácie alebo prostredníctvom webovej stránky www.rezervacie.wellbeclub.sk. Každá služba sa považuje za objednanú až momentom uhradenia jej ceny, t.j. cenu služby je potrebné uhradiť vopred pred jej poskytnutím.
3. Objednaním sa na akúkoľvek službu vo WELL~BE CLUBe alebo zakúpením permanentky či iného produktu dochádza k vzniku zmluvného vzťahu s Prevádzkovateľom. O zaplatení ceny bude Členovi doručené potvrdenie prostredníctvom emailu. Toto potvrdenie je zároveň potvrdením o vzniku zmluvného vzťahu.
4. Platba za služby poskytované vo WELL~BE CLUBe je možná prostredníctvom finančného Depozitu vytvoreného v Aplikácii (ďalej len ako „Depozit“), ako aj bankovým prevodom alebo platobnou kartou, alebo osobne v hotovosti do pokladne, a to na základe vystavenej faktúry.
5. Depozit je možné uhradiť prostredníctvom Aplikácie bankovým prevodom alebo platobnou kartou, alebo osobne v hotovosti do pokladne, a to na základe vystavenej faktúry. Depozit je využiteľný po dobu jedného roku.
6. Objednanie sa na určitú službu na konkrétny deň a čas je záväzné, pričom objednávku je možné zrušiť najneskôr 12 hodín pred objednaným časom. V prípade, ak sa osoba nedostaví na poskytnutie služby na objednaný čas, je povinná uhradiť celú cenu služby.
7. V prípade, ak Člen už nebude mať viac záujem o služby ani o produkty WELL~BE CLUBu a nevyčerpá celý jeho Depozit, nevyčerpaná časť Depozitu mu bude vrátená na základe písomnej žiadosti v lehote 15 dní odo dňa jej doručenia Prevádzkovateľovi. V prípade, ak bude mať Člen záväzky voči Prevádzkovateľovi, nevyčerpaná časť Depozitu bude započítaná na úhradu týchto záväzkov.
8. Klienti môžu využívať priestory a zariadenie WELL~BE CLUBu výhradne za účelom vlastného športového vyžitia a regenerácie. Využívať priestory WELL~BE CLUBu na podnikateľské aktivity resp. zárobkovú činnosť bez písomného súhlasu Prevádzkovateľa je zakázané.
9. Bližšie podmienky využívania služieb vo WELL~BE CLUBe sú upravené v Prevádzkovom poriadku, ktorý je dostupný v Aplikácii nižšie v tomto texte, ako aj na webovej stránke www.wellbeclub.sk, ako aj v priestoroch WELL~BE CLUBu.
10. Každý návštevník sa vstupom do WELL~BE CLUBu zaväzuje dodržiavať Prevádzkový poriadok.
11. V prípade, ak si Člen zakúpi permanentku platnú určité obdobie a v tomto období ju nevyužije, nemá nárok na vrátenie nevyužitej časti ceny služieb. Výnimkami sú nasledovné prípady:
- lekárom potvrdené tehotenstvo a práceneschopnosť v trvaní viac ako 6 mesiacov, pričom v takýchto prípadoch môže Člen na základe písomnej požiadať o vrátanie nevyužitej časti zaplatenej ceny služieb,
- lekárom potvrdená práceneschopnosť, pričom v takomto prípade sa platnosť permanentky prerušuje momentom vzniku pracovnej neschopnosti a momentom ukončenia pracovnej neschopnosti začína plynúť platnosť permanentky na zostávajúcu časť obdobia.
12. Ak dôjde k zatvoreniu prevádzky WELL~BE CLUBu na viac ako 7 dní v priebehu jedného kalendárneho mesiaca, platnosť nevyčerpaných permanentiek sa predlžuje o počet dní zatvorenia prevádzky.
13. Člen nie je oprávnený postúpiť akúkoľvek svoju pohľadávku alebo právo voči Prevádzkovateľovi z právneho vzťahu vzniknutého v súvislosti s poskytovaním a využívaním služieb vo WELL~BE CLUBe, ako aj v súvislosti s nákupom produktov vo WELL~BE CLUBe ,na tretiu osobu bez predchádzajúceho písomného súhlasu Prevádzkovateľa.
IV. Nákup produktov
1. Vo WELL~BE CLUBe je možné zakúpiť si produkty ponúkané na predaj a to prostredníctvom samoobslužnej pokladne. Nákup a zaplatenie ceny produktov cez samoobslužnú pokladňu je možné uskutočniť tak, že kupujúci sa po naskenovaní QR kódu prihlási do systému pokladne, v ktorej označí zakúpené produkty a cenu za ne a) zaplatí z Depozitu v Aplikácii, alebo b) platobnou kartou.
2. Kupujúci je povinný zaplatiť za zakúpené produkty prostredníctvom samoobslužnej pokladne bezodkladne po ich zakúpení, najneskôr pred opustením priestoru prevádzky. Nesplnenie tejto povinnosti je dôvodom na udelenie zákazu vstupu do WELL~BE CLUBu a na odstúpenie od zmlúv uzatvorených s Prevádzkovateľom.
V. Sankcie za porušenie povinností
1. V prípade, ak zo strany Člena dôjde k závažnému porušeniu týchto VOP alebo Prevádzkového poriadku, je Člen povinný zaplatiť Prevádzkovateľovi zmluvnú pokutu vo výške 300 Eur. Nárok na náhradu škody, ktorá vznikla porušením povinnosti zo strany Člena, nie je zmluvnou pokutou dotknutý. Za závažné porušenie týchto VOP alebo Prevádzkového poriadku sa považuje najmä nie však výlučne:
- uvedenie nepravdivých informácií o svojej osobe pri uzavieraní Zmluvy alebo nepravdivých informácií o svojom zdravotnom stave pred poskytovaním služby,
- poskytnutie prístupového QR kódu z Aplikácie Člena inej osobe,
- využitie priestorov WELL~BE CLUBu na podnikateľskú aktivitu resp. zárobkovú činnosť Člena bez písomného súhlasu Prevádzkovateľa,
- neuhradenie ceny za produkt zakúpený vo WELL~BE CLUBe prostredníctvom samoobslužnej pokladne bezodkladne po jeho zakúpení, najneskôr pred opustením priestoru prevádzky,
- prisvojenie si akéhokoľvek majetku Prevádzkovateľa,
- poškodenie alebo ničenie materiálneho vybavenia WELL~BE CLUBu,
- opakované nerešpektovanie Prevádzkového poriadku alebo pokynov personálu WELL~BE CLUBu,
- spáchanie úmyselného priestupku alebo trestného činu voči inému Členovi, personálu WELL~BE CLUBu alebo osobe spolupracujúcej s WELL~BE CLUBu,
- rozširovanie nepravdivých informácií a poškodzovanie mena prevádzky WELL~BE CLUBu.
2. Závažné porušenia uvedené v predchádzajúcom bode tohto článku týchto VOP sú spolu s dôvodmi uvedenými v čl. V., bode 15. Prevádzkového poriadku tak isto dôvodmi na:
- udelenie zákazu vstupu do priestorov WELL~BE CLUBu zo strany Prevádzkovateľa,
- odstúpenie od zmlúv, predmetom ktorých je poskytovanie služieb alebo kúpa produktov, uzatvorených medzi Členom a Prevádzkovateľom, zo strany Prevádzkovateľa.
VI. Informovanie spotrebiteľov o ich právach
1. Spotrebiteľom je fyzická osoba, ktorá pri využívaní služieb vo WELL~BE CLUBe nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania.
2. Kontaktné údaje Prevádzkovateľa, prostredníctvom ktorých s ním môžu spotrebitelia komunikovať sú uvedené v čl. I. týchto VOP.
Zodpovednosť za vady
3. Prevádzkovateľ ako predávajúci zodpovedá Spotrebiteľovi za akúkoľvek vadu, ktorú má predaná vec v čase jej dodania kupujúcemu a ktorá sa prejaví do dvoch rokov od dodania veci.
4. V prípade, ak sa na veci, ktorú si Spotrebiteľ kúpil od Prevádzkovateľa, vyskytnú vady, Spotrebiteľ si môže uplatniť svoje práva zo zodpovednosti za vady v zmysle príslušných ustanovení zákona č. 40/1964 Občianskeho zákonníka. Spotrebiteľ môže uplatňovať práva zo zodpovednosti za vady, len ak vytkol vadu do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do dvoch rokov od dodania veci, resp. do jedného roka od dodania použitej veci.
5. Prevádzkovateľ zodpovedá za vady ním poskytovaných služieb, ktoré sa prejavia počas poskytovania danej služby.
6. V prípade, ak má služba poskytnutá Prevádzkovateľom Spotrebiteľovi vadu, spotrebiteľ môže túto vadu vytknúť písomne v lehote 3 dní od poskytnutia služby.
7. Vadu veci alebo služby možno vytknúť v ktorejkoľvek prevádzkarni Prevádzkovateľa, u inej osoby, o ktorej obchodník oboznámil spotrebiteľa pred uzavretím zmluvy alebo pred odoslaním objednávky, alebo prostriedkami diaľkovej komunikácie na adrese sídla alebo miesta podnikania Prevádzkovateľa alebo na inej adrese, o ktorej Prevádzkovateľ oboznámil Spotrebiteľa pri uzavretí zmluvy alebo po uzavretí zmluvy. Na vytknutie vady je možné využiť aj vyššie uvedené emailovú adresu Prevádzkovateľa.
8. Prevádzkovateľ poskytne Spotrebiteľovi písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po jej vytknutí, uvedie v ňom lehotu, v ktorej vadu odstráni, pričom Prevádzkovateľ je povinný odstrániť vadu v primeranej lehote. Primeranou lehotou sa rozumie najkratší čas, ktorý Prevádzkovateľ potrebuje na posúdenie vady a na opravu alebo výmenu veci s prihliadnutím na povahu veci a povahu a závažnosť vady. Lehota nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý Prevádzkovateľ nemôže ovplyvniť.
Právo spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy
9. Ak došlo k uzatvoreniu zmluvy medzi Prevádzkovateľom a Spotrebiteľom prostredníctvom Aplikácie, webovej stránky Prevádzkovateľa alebo iným spôsobom výlučne prostriedkami diaľkovej komunikácie, je Spotrebiteľ oprávnený odstúpiť od takejto zmluvy v lehote 14 dní odo dňa jej uzatvorenia aj bez uvedenia dôvodu, okrem zmlúv, ktorých predmetom je poskytnutie služby, uvedených v nasledujúcom bode.
10. Spotrebiteľ nemôže odstúpiť od zmluvy uzatvorenej s Prevádzkovateľom, predmetom ktorej je poskytnutie služby, ak:
a) podľa zmluvy má Prevádzkovateľ poskytnúť tieto služby v presne dohodnutom čase alebo v presne dohodnutej lehote,
b) došlo k úplnému poskytnutiu služby a poskytovanie služby začalo pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy s výslovným súhlasom Spotrebiteľa a Spotrebiteľ vyhlásil, že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy po úplnom poskytnutí služby, ak je podľa zmluvy Spotrebiteľ povinný zaplatiť cenu.
11. Spotrebiteľ môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy v zmysle bodu 9. tohto článku VOP v listinnej podobe alebo v podobe zápisu na inom trvanlivom médiu, pričom môže na to použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý je zverejnený na webovej stránke Prevádzkovateľa www.wellbeclub.sk.
12. V prípade, ak je predmetom zmluvy poskytnutie služby po udelení výslovného súhlasu spotrebiteľa so začatím poskytovania služby pred uplynutím lehoty na odstúpenie od zmluvy, Spotrebiteľ je povinný uhradiť Prevádzkovateľovi cenu za skutočne poskytnuté plnenie.
Právo spotrebiteľa podať žiadosť o nápravu
13. Spotrebiteľ má právo podať Prevádzkovateľovi ako obchodníkovi žiadosť o nápravu podľa zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov, a to najmä ak medzi spotrebiteľom a Prevádzkovateľom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že Prevádzkovateľ porušil iné práva spotrebiteľa.
14. V prípade, ak Prevádzkovateľ zamietne spotrebiteľovu žiadosť o nápravu, alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov. Zoznam subjektov alternatívneho riešenia sporov je zverejnený na webovej stránke Ministerstva hospodárstva SR: ohttps://www.mhsr.sk/obchod/ochrana-spotrebitela/alternativne-riesenie-spotrebitelskych-sporov-1/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov-1
VII. Zmeny VOP
1. Aktuálne znenie týchto VOP je dostupné na webovej stránke www.wellbeclub.sk ako aj v Aplikácii. Ustanovenia týchto VOP je Prevádzkovateľ oprávnený kedykoľvek meniť a to najmä z nasledovných dôvodov:
a) zmena príslušných právnych predpisov,
b) zmena na trhu poskytovania služieb fitnescentier a služieb starostlivosti o ľudské telo vrátane súvisiacich služieb, ktoré Prevádzkovateľ poskytuje, ktoré sú objektívne spôsobilé ovplyvniť poskytovanie služieb Prevádzkovateľom,
c) zmena alebo rozšírenie portfólia služieb,
d) zmena technických, informačných alebo bezpečnostných systémov Prevádzkovateľa alebo organizačných zmien ovplyvňujúcich poskytovanie služieb,
e) zvyšovanie kvality, bezpečnosti a dostupnosti poskytovaných služieb,
f) zvýšenie cien členského, služieb a produktov v dôsledku inflácie
g) podľa vlastného uváženia z akýchkoľvek iných dôvodov.
2. Každú zmenu podľa písmen a) až f) predchádzajúceho bodu tohto článku je Prevádzkovateľ povinný oznámiť Členovi minimálne 15 dní pred nadobudnutím jej účinnosti a to prostredníctvom emailovej adresy zadanej v Aplikácii. V prípade zmeny podľa písmena g) predchádzajúceho bodu tohto článku, je Člen v prípade jeho nesúhlasu s takouto zmenou oprávnený odstúpiť od jeho zmlúv uzatvorených s Prevádzkovateľom, ak sa táto zmena dotýka ich obsahu, a to na základe písomného odstúpenia doručeného Prevádzkovateľovi v lehote 15 dní odo dňa jej oznámenia, pričom za deň oznámenia zmeny sa považuje deň odoslania emailovej správy s oznámením tejto zmeny.
3. Dňom účinnosti zmeny podľa bodu 1. tohto článku sa zmluvný vzťah medzi Prevádzkovateľom a Členom riadi zmenenými zmluvnými podmienkami.
VIII. Záverečné ustanovenia
1. Pre definíciu pojmov, ktoré nie sú definované v týchto VOP, platia definície z Prevádzkového poriadku alebo z písomnej Zmluvy individuálne uzatvorenej medzi Prevádzkovateľom a Členom. V prípade, že sa líšia jednotlivé ustanovenia týchto VOP od jednotlivých ustanovení Prevádzkového poriadku, potom ustanovenia Prevádzkového poriadku majú prednosť pred ustanoveniami VOP. Odlišné zmluvné ustanovenia majú prednosť pred týmito VOP aj pred Prevádzkovým poriadkom.
2. Člen je povinný oznamovať Prevádzkovateľovi akúkoľvek zmenu osobných, alebo kontaktných údajov uvedených v Aplikácii a to bez zbytočného odkladu po tom, čo k tejto zmene došlo.
3. Právne vzťahy neupravené týmito VOP sa spravujú zákonom č. 513/1991 Zb. Obchodným zákonníkom, okrem tých častí spotrebiteľských zmlúv, na ktoré sa vzťahuje osobitná spotrebiteľská právna úprava. Všetky právne vzťahy vzniknuté v súvislosti s poskytovaním a využívaním služieb vo WELL~BE CLUBe, ako aj v súvislosti s nákupom produktov vo WELL~BE CLUBe sa spravujú slovenským právnym poriadkom. Na riešenie prípadných sporov vzniknutých z týchto právnych vzťahov sú oprávnené príslušné súdy Slovenskej republiky.
PREVÁDZKOVÝ PORIADOK
I. Identifikačné údaje prevádzkovateľa zariadenia
Názov a adresa prevádzky: WELL~BE CLUB, Tomášikova 64, 831 04 Bratislava
Druh prevádzky: telovýchovné a športové zariadenie, zariadenie starostlivosti o ľudské telo
Obchodné meno prevádzkovateľa: fitist s.r.o.
Sídlo prevádzkovateľa: Stromová 54/A Bratislava - mestská časť, Nové Mesto 831 01
IČO: 46 866 761
Zápis v OR: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 125551/B
Telefonický kontakt: +421 911 343 862 e-mail: info@wellbeclub.sk
(ďalej len ako „Prevádzkovateľ“)
II. Druh a spôsob poskytovania služieb
1. Prevádzkovateľ v rámci zariadenia WELL~BE CLUB poskytuje služby fitnescentra, pohybové cvičenia, individuálne tréningy, pohybové terapie, masáže, poradenstvo v oblasti zdravého životného štýlu, služby starostlivosti o ľudské telo a myseľ. Cieľom a účelom WELL~BE CLUBu je športové vyžitie a regenerácia jeho členov, ako aj rozširovanie povedomia o zdravom pohybe a zdravom životnom štýle medzi verejnosť.
2. Poskytovanie služieb vo WELL~BE CLUBe je založené:
- najmä na princípe členstva, pričom členom môže byť fyzická alebo právnická osoba, ktorá je zaregistrovaná v aplikácii WELL~BE CLUB“ (ďalej len ako „Aplikácia“) ktorej bližšia špecifikácia sa nachádza vo Všeobecných obchodných podmienkach a má Aplikáciu aktívnu vo svojom mobilnom zariadení (ďalej aj len ako „Člen“),
- ako aj na poskytovaní vybraných druhov služieb pre osoby, ktoré nie sú členmi WELL~BE CLUBu.
3. Spôsobom poskytovania služieb vo WELL~BE CLUBe sa rozumie:
- umožnenie Členom využívať služby uvedené v bode 1.tohto článku, za stanovené ceny, v čase určenom podľa aktuálneho Rozvrhu poskytovaných služieb, na základe individuálnych objednávok s ohľadom na kapacitu priestorov WELL~BE CLUBu,
- umožnenie zakúpiť si vybrané druhy služieb na základe rozhodnutia Prevádzkovateľa za stanovené ceny, vo vybraných časoch a dátumoch, s ohľadom na kapacitu priestorov WELL~BE CLUBu, na základe individuálnych objednávok aj osobám, ktoré nie sú Členmi.
4. Členovia sú oprávnení využívať služby iba prostredníctvom Aplikácie nainštalovanej v mobilnom zariadení, ktorá ich oprávňuje na vstup do WELL~BE CLUBu prostredníctvom prístupového QR kódu.
5. Osoby, ktoré nie sú Členmi, môžu využívať iba služby, ktoré sú vyslovene určené aj pre nečlenov, a to na základe Rozvrhu poskytovaných služieb alebo na základe rozhodnutia Prevádzkovateľa.
III. Zdravotné kontraindikácie služieb, zakázané úkony pri poskytovaní služieb
1. Zdravotnými kontraindikáciami všetkých služieb poskytovaných vo WELL~BE CLUBe sú:
- akékoľvek infekčné ochorenie (napr. chrípka, COVID – 19, herpes simplex, plesňové ochorenia kože, kvasinkové ochorenia, ovčie kiahne, osýpky, zápal pľúc, zápal priedušiek, čierny kašeľ, atď.),
- zvýšená telesná teplota (nad 37 stupňov Celzia),
- zdravotný stav, ktorý vylučuje bezpečné poskytnutie danej služby,
- znížená príčetnosť spôsobená najmä vplyvom alkoholu, drog alebo inej návykovej, omamnej alebo psychotropnej látky, a pod.
2. Zdravotné kontraindikácie služieb, pri ktorých sa využívajú špeciálne prístroje (napr. skenar terapia, prístrojová lymfodrenáž ,...) sú uvedené v prílohe č. 1 tohto Prevádzkového poriadku .
3. Tehotné a dojčiace ženy, osoby s kardiostimulátorom ako aj osoby, ktoré trpia závažným ochorením (napríklad srdcovocievne ochorenia, diabetes, rakovina, skleróza multiplex, iné autoimunitné ochorenia, ochorenia dýchacej a tráviacej sústavy, psychické ochorenia, atď...) sú vždy povinné pred poskytnutím každej služby prekonzultovať jej vhodnosť s príslušným personálom WELL~BE CLUBu.
4. V prípade zníženej príčetnosti spôsobenej duševnou poruchou je možné poskytnutie vybraných druhov služieb po predchádzajúcom odkonzultovaní ich vhodnosti s príslušným personálom WELL~BE CLUBu, za podmienky, že je osoba so zníženou príčetnosťou sprevádzaná osobou, ktorá je za ňu právne zodpovedná.
5. Každá osoba využívajúca služby WELL~BE CLUBu je povinná pred poskytnutím služby pravdivo a úplne oboznámiť príslušný personál o jej zdravotnom stave, ktorý posúdi, či je daná služba pre ňu vhodná. Prevádzkovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za poranenia či prípadné poškodenia zdravia, ktoré vznikli v dôsledku nepravdivého alebo neúplného oboznámenia personálu so zdravotným stavom.
6. V prípade, ak má personál WELL~BE CLUBu odôvodnené pochybnosti o tom, či u klienta ide o kontraindikácie uvedené v bode 1. až 4. tohto článku alebo o prípadné iné kontraindikácie ku konkrétnej službe, alebo má odôvodnené pochybnosti o správnosti uvedeného ochorenia alebo o vhodnosti danej služby vzhľadom na neštandardné ochorenie, je oprávnený dočasne odmietnuť alebo pozastaviť poskytnutie služieb do času, kým nebudú tieto pochybnosti odstránené vyjadrením ošetrujúceho lekára.
7. Pri poskytovaní služieb WELL~BE CLUBu sú zakázané nasledovné úkony: a) manipulovanie s jazvami a s materskými znamienkami, b) výkony na očnej spojovke a rohovke.
IV. Podmienky prevádzky a zásady bezpečnosti a ochrany zdravia klientov a zásady bezpečnosti a ochrany pri práci zamestnancov zariadenia
1. Priestory WELL~BE CLUBu sú dispozične rozdelené na vstupnú časť, fitnescentrum, cvičebnú sálu, masážnu a terapeutickú miestnosť, šatne + sprchy a WC, most a bar. Jednotlivé priestory sú pravidelne udržiavané v čistote a poriadku.
2. Všetky služby WELL~BE CLUBu sú poskytované osobami odborne spôsobilými na výkon daných služieb v zmysle príslušných právnych predpisov, a to s ohľadom na vek a zdravotný stav klienta, s ktorým bol personál oboznámený. Personál WELL~BE CLUBu pri poskytovaní služieb používa také pracovné postupy, nástroje, prístroje, pomôcky a prípravky, aby pri poskytovaní služieb nedošlo k ohrozeniu alebo poškodeniu zdravia klientov, ani žiadnej inej osoby.
3. Personál WELL~BE CLUBu je vybavený vhodným pracovným odevom, pracovnou obuvou, uterákom, mydlom a ďalšími potrebnými toaletnými potrebami a podľa potreby aj ďalšími osobnými ochrannými pracovnými prostriedkami.
4. Ak sa vo WELL~BE CLUBe používajú špeciálne prístroje alebo metódy, klient musí byť upozornený na možné kontraindikácie a zdravotné riziká a oboznámený so spôsobom ochrany zdravia a musia mu byť poskytnuté zodpovedajúce ochranné pomôcky.
5. Plochy, pracovné nástroje a pomôcky, ktoré boli znečistené biologickým materiálom, sa pred čistením musia dezinfikovať prípravkom so širokým spektrom mikrobicídneho účinku.
6. Odvetranie priestoru je zabezpečené priamo (otvárateľnými oknami), ako aj prostredníctvom vzduchotechniky. Osvetlenie priestoru je zabezpečené priamo (denné osvetlenie), ako aj nepriamo (umelé osvetlenie).
7. K dispozícii je dostatočné množstvo čistej bielizne (uteráky, jednorazové papierové obrúsky, plachty, a pod.) primerané poskytovaným službám a predpokladanému počtu klientov.
8. V prevádzke je viditeľne umiestnené bezpečnostné a zdravotné označenie o zákaze fajčenia v zmysle zákona č. 377/2004 Z.z. o ochrane nefajčiarov a o zemne a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
9. V prevádzke je k dispozícii lekárnička podľa prílohy č. 1 vyhlášky MZ SR č. 554/2007 Z.z. o podrobnostiach o požiadavkách na zariadenia starostlivosti o ľudské telo.
V. Pokyny, obmedzenia a zákazy týkajúce sa návštevníkov zariadenia, ktoré musia byť zverejnené na mieste zariadenia prístupom pre návštevníkov
A) Vstup do priestorov
1. Do priestorov WELL~BE CLUBu smú vstupovať iba osoby, ktoré:
- sú Členmi, pričom na vstup sú oprávnené iba prostredníctvom aktívneho QR kódu v Aplikácii, a to iba za účelom využívania služieb poskytovaných vo WELL~BE CLUBe,
- sú účastníkmi podujatia organizovaného WELL~BE CLUBom v prípade, ak ide o podujatie určené aj pre osoby, ktoré nie sú členmi WELL~BE CLUBu, a to iba za účelom účasti na takomto podujatí,
- si objednali službu určenú aj pre nečlenov WELL~BE CLUBu, a to iba za účelom jednorazového využitia tejto služby,
- majú na vstup povolenie od Prevádzkovateľa, a to v rozsahu tohto povolenia,
- plnia zmluvnú povinnosť vyplývajúcu zo zmluvného vzťahu s Prevádzkovateľom, a to v rozsahu nevyhnutnom na plnenie danej povinnosti,
Bod 4. tohto článku nie je týmto dotknutý.
2. V prípade, ak sa má služba poskytnúť osobe s telesným alebo duševným postihnutím, alebo osobe, ktorá sa dočasne nemôže samostatne pohybovať, alebo osobe s iným pohybovým obmedzením, vstup do WELL~BE CLUBu je povolený aj jej doprevádzajúcej osobe, v prípade duševného postihnutia to môže byť iba osoba, ktorá je za postihnutú osobu právne zodpovedná.
3. Do priestorov WELL~BE CLUBu nesmú vstupovať osoby za účelom výkonu ich podnikateľskej alebo inej zárobkovej činnosti v rozpore s bodom 1. tohto článku.
4. Do priestorov WELL~BE CLUBu nesmú vstupovať osoby:
a) s kontraindikáciami v zmysle čl. III, bod 1. tohto prevádzkového poriadku,
b) o výrazne znečistenom oblečení alebo obuvi, v zjavne nevhodnom oblečení, alebo v oblečení vzbudzujúcom verejné pohoršenie,
c) bez vrchného a spodného kusu oblečenia,
d) s domácimi zvieratami,
e) osoby, ktorým Prevádzkovateľ udelil zákaz vstupu v zmysle bodu 15. tohto článku .
5. Za účelom zabezpečenia, aby sa v priestoroch WELL~BE CLUBu nenachádzali osoby, ktoré na to nemajú oprávnenie, je personál WELL~BE CLUBu oprávnený od jednotlivých návštevníkov požadovať preukázanie ich totožnosti.
6. V prípade, ak do priestorov WELL~BE CLUBu vstúpi osoba, ktorá na to nemá oprávnenie v zmysle bodu 1. tohto článku, alebo do priestorov WELL~BE CLUBu vstúpi osoba v rozpore s bodom 4. tohto článku alebo akýmkoľvek iným ustanovením tohto Prevádzkového poriadku, alebo ak osoba odmieta preukázať svoju totožnosť, je táto osoba povinná opustiť priestory WELL~BE CLUBu na požiadanie personálu WELL~BE CLUBu, v opačnom prípade je personál oprávnený zabezpečiť jej vyvedenie. Personál WELL~BE CLUBu je oprávnený odmietnuť poskytovanie akýchkoľvek služieb takejto osobe.
7. Každá osoba je povinná po vstupe do WELL~BE CLUBu, v určenom priestore sa prezuť buď do vlastnej čistej obuvi alebo do prezuviek poskytovaných Prevádzkovateľom, alebo sa môže po priestoroch pohybovať bez obuvi, a to s ohľadom na vhodnosť k povahe poskytovanej služby.
8. V priestoroch WELL~BE CLUBu je nainštalovaný kamerový systém, označený zodpovedajúcou výveskou, ktorý má za cieľ zabezpečiť čo najlepšie podmienky a dostupnosť poskytovania služieb, bezpečnosť pre návštevníkov, ako aj ochranu zdravia, života a osobného majetku návštevníkov a majetku Prevádzkovateľa. Kamerový systém je používaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi v oblasti ochrany osobných údajov.
B) Využívanie služieb
9. Využívať služby vo WELL~BE CLUBe je možné iba na základe individuálnych objednávok a po predchádzajúcej úhrade ich ceny v zmysle aktuálneho Cenníka služieb, pokiaľ nebude s Prevádzkovateľom dohodnuté inak.
10. Všetci Členovia, iní klienti a návštevníci WELL~BE CLUBu sú povinní:
a) správať sa k ostatným osobám nachádzajúcim sa v priestoroch WELL~BE CLUBu korektne a ohľaduplne a rešpektujúco, dodržiavať tento Prevádzkový poriadok a svojim konaním nerušiť a neobmedzovať riadnu prevádzku WELL~BE CLUBu, nemanipulovať s otvoreným ohňom a dodržiavať prísny zákaz fajčenia v priestoroch WELL~BE CLUBu,
b) používať stroje a zariadenia či iný majetok Prevádzkovateľa len na účel, na ktorý sú určené a zaobchádzať s nimi šetrne a chrániť ich pred poškodením a stratou a zároveň tak, aby nedošlo k poškodeniu ich zdravia a majetku alebo zdravia a majetku iných osôb,
c) náradie a zariadenia, prípade iný použitý majetok Prevádzkovateľa po použití vrátiť na svoje pôvodné miesto,
d) používať oblečenie a obuv vhodné na daný druh poskytovanej služby tak, aby neohrozovali svoje zdravie, ani zdravie iných osôb a neznečisťovali priestory WELL~BE CLUBu,
e) dodržiavať hygienické pravidlá spočívajúce v používaní uteráka pri ležaní a sedení na posilňovacích strojoch a zariadeniach, ako aj hygienické pravidlá týkajúce sa poskytovanej služby oznámené personálom WELL~BE CLUBu,
f) rešpektovať pokyny personálu WELL~BE CLUBu,
g) plniť riadne a včas svoje záväzky voči Prevádzkovateľovi.
11. Členovia, iní klienti a návštevníci WELL~BE CLUBu sa využívania všetkých poskytovaných služieb zúčastňujú na vlastnú zodpovednosť. Klienti sú povinní zvážiť svoj aktuálny zdravotný stav a tomu prispôsobiť vybraný druh služby alebo cvičenia, intenzitu, záťaž a dĺžku cvičenia, v prípade pochybností sú povinní poradiť sa s personálom WELL~BE CLUBu. Za poranenia a úrazy, ktoré si ktokoľvek spôsobí vlastnou neopatrnosťou, nedodržanim predchádzajúcej vety alebo nedodržaním akéhokoľvek iného ustanovenia Prevádzkového poriadku, nenesie Prevádzkovateľ žiadnu zodpovednosť.
12. Člen nemá výhradný nárok na používanie určitého prístroja vo fitnescentre.
13. V priestoroch WELL~BE CLUBu je povolená iba konzumácia potravín a nápojov (okrem vody) v ňom zakúpených a to iba na mieste na to určenom.
14. Personál WELL~BE CLUBu je oprávnený vyzvať osoby, ktoré svojím správaním narúšajú činnosť prevádzky WELL~BE CLUBu (napríklad hlukom, znemožňovaním činnosti personálu, nedodržiavaním povinností v zmysle bodu 10. tohto článku a pod.) alebo akýmkoľvek spôsobom obmedzujú personál alebo iných návštevníkov WELL~BE CLUBu (napr. slovným alebo fyzickým útokom a pod.), aby upustili od svojho rušivého konania, alebo aby priestor opustili. V prípade, ak takéto osoby od svojho rušivého konania neupustia a priestory neopustia na základe výzvy personálu, personál je oprávnený zabezpečiť ich vyvedenie, a to bez náhrady ceny za nevyužitú časť služby.
15. V prípade, ak sa osoba dopustí konania uvedeného v bode 14. tohto článku opakovane, Prevádzkovateľ je oprávnený udeliť jej zákaz vstupu do priestorov WELL~BE CLUBu. Táto osoba nemá nárok na vrátenie ceny nevyužitej časti služby ani pomernej nevyužitej časti predplatených služieb. Zároveň je táto osoba povinná nahradiť všetky prípadné ňou spôsobené škody.
16. Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek na potrebný čas prerušiť, pozastaviť alebo obmedziť Prevádzku alebo kvalitu poskytovaných služieb z dôvodov, kedy je prevádzka WELL~BE CLUBu ohrozená alebo obmedzená vonkajšími faktormi (napr. z dôvodu prírodnej katastrofy, iných prípadov vyššej moci, odstávky vody, kúrenia, elektriny alebo výpadku internetu) alebo predpismi, nariadeniami a opatreniami vlády alebo orgánov verejnej správy alebo inými okolnosťami nezávislými od vôle Prevádzkovateľa, ktoré Prevádzkovateľ nemohol rozumne predpokladať ani ich odvrátiť, ako aj z personálnych alebo iných dôvodov na strane Prevádzkovateľa.
C) Samoobslužná pokladňa
17. Vo WELL~BE CLUBe je možné zakúpiť si produkty ponúkané na predaj a to prostredníctvom samoobslužnej pokladne. Nákup a zaplatenie ceny produktov cez samoobslužnú pokladňu je možné uskutočniť tak, že kupujúci sa po naskenovaní QR kódu prihlási do systému pokladne, v ktorej označí zakúpené produkty a cenu za ne a) zaplatí z Depozitu v Aplikácii, alebo b) platobnou kartou.
18. Kupujúci je povinný zaplatiť za zakúpené produkty prostredníctvom samoobslužnej pokladne bezodkladne po ich zakúpení, najneskôr pred opustením priestoru prevádzky. Nesplnenie tejto povinnosti je dôvodom na udelenie zákazu vstupu do WELL~BE CLUBu a na odstúpenie od zmlúv uzatvorených s Prevádzkovateľom.
D) Kľúče od skriniek
19. Klienti WELL~BE CLUBu majú za účelom odkladania si svojich osobných vecí počas využívania služieb k dispozícii uzamykateľné skrinky. Kľúče od skriniek slúžia ako úchytka pre otváranie skriniek a po uzamknutí skrinky je možné si kľúč vziať so sebou na miesto poskytovanej služby, nie však mimo priestorov WELL~BE CLUBu. Po skončení využívania služieb vo WELL~BE CLUBe je klient povinný skrinku vyprázdniť a kľúč nechať v zámku skrinky, kde bude ďalej plniť funkciu úchytky.
20. V prípade, ak po ukončení využívania služby klientom zostane skrinka uzamknutá a klient sa už nebude nachádzať v priestoroch WELL~BE CLUBu, je Prevádzkovateľ oprávnený uzamknutú skrinku otvoriť aj bez vedomia klienta, skrinku vyprázdniť a veci z nej uschovať. Za uschovanie vecí z vyprázdnenej skrinky patrí Prevádzkovateľovi odmena vo výške stanovenej v aktuálnom Cenníku služieb. Za stratu kľúča od skrinky je klient povinný uhradiť Prevádzkovateľovi cenu vo výške stanovenej v aktuálnom Cenníku služieb.
E) Špeciálne akcie
21. Špeciálnymi akciami sa rozumejú mimoriadne, väčšinou jednorazové, dopredu ohlásené športové alebo iné podujatia s poskytovaním služieb určitého druhu, ktoré majú ohraničený rozsah, ohraničený počet návštevníkov a pevne stanovenú cenu. Obmedzenie prevádzky v súvislosti s organizáciou špeciálnych akcií bude vopred oznámené.
VI. Zodpovednosť
Zodpovednosť Člena/návštevníka za ním spôsobenú škodu
1. Člen, iný klient alebo návštevník WELL~BE CLUBu zodpovedá za škodu spôsobenú Prevádzkovateľovi alebo tretím osobám porušením všeobecných právnych predpisov ako aj porušením tohto Prevádzkového poriadku, pričom vzniknutú škodu je povinný bezodkladne nahradiť poškodenému.
Zodpovednosť Prevádzkovateľa za škodu na vnesených, alebo odložených veciach
2. Každý návštevník WELL~BE CLUBu je povinný odkladať si svoje osobné veci iba na mieste na to určenom, a to: vrchný odev a obuv v šatníku pri vstupe, ostatné osobné veci v uzamykateľnej skrinke. Za škody na veciach odložených na iných ako na to určených miestach Prevádzkovateľ nezodpovedá, pričom za klenoty, peniaze a iné cennosti takto zodpovedá len do výšky 332 Eur, a to iba vtedy, ak boli preukázateľne uložené v uzamknutej skrinke.
3. Každú škodu je návštevník povinný bezodkladne nahlásiť personálu WELL~BE CLUBu.
Zodpovednosť Prevádzkovateľa za vady na tovare a poskytovaných službách
4. V prípade, ak služba poskytnutá Prevádzkovateľom má vady alebo tovar zakúpený u Prevádzkovateľa má vady, je klient/kupujúci oprávnený uplatniť si reklamáciu v zmysle Všeobecných obchodných podmienok Prevádzkovateľa. Pri reklamácií je kupujúci povinný predložiť doklad o zaplatení služby/zakúpení tovaru.
VII. Návod na použitie prístrojov a zdravotné kontraindikácie ich použitia, postup pri mechanickej očiste, dezinfekcii a sterilizácii pracovných nástrojov a prístrojov
1. Všetky prístroje nachádzajúce sa vo WELL~BE CLUBe je možné používať iba v súlade s ich návodmi na použitie od výrobcov týchto prístrojov, ako aj v súlade s pokynmi personálu WELL~BE CLUBu a rešpektovať kontraindikácie ich použitia.
2. Návody ako aj kontraindikácie na použitie jednotlivých prístrojov a nástrojov v súvislosti so službami starostlivosti o ľudské telo, spolu s popisom postupu pri ich mechanickej očiste, dezinfekcii a sterilizácii sa nachádzajú v prílohe č. 1 tohto Prevádzkového poriadku.
3. Návody na použitie prístrojov v súvislosti so službami fitnescentra sa nachádzajú pri každom jednotlivom prístroji alebo budú poskytnuté zo strany personálu WELL~BE CLUBu.
VIII. Postup pri mechanickej očiste a dezinfekcii povrchových plôch miestností, ich vybavenia a zariaďovacích predmetov
1. Vlhká mechanická očista a dezinfekcia pracovných podláh, plôch a zariadení pre osobnú hygienu sa vykonáva denne pred začatím alebo po skončení prevádzky týkajúcej sa príslušnej činnosti a priebežne počas výkonu práce.
2. Vlhká mechanická očista umývateľných povrchov stien a nábytku sa vykonáva raz týždenne.
3. Plochy zariadení prichádzajúcich do priameho kontaktu s obnaženým telom zákazníka sa umyjú a vydezinfikujú po každom zákazníkovi.
4. Dezinfekčné prostriedky používané na plošnú dezinfekciu pracovných plôch, podláh a zariadení pre osobnú hygienu sa:
a.) po upotrebení jedného prípravku obmieňajú (striedajú) za účelom potlačenia vzniku rezistencie choroboplodných zárodkov,
b.) dodržiava sa ich správna koncentrácia a doba expozície.
5. Dezinfekcii musí predchádzať dôkladná vlhká mechanická očista roztokom teplej vody a čistiaceho prostriedku.
IX. Spôsob a frekvencia upratovania zariadenia a čistenia osvetľovacích telies a okien
1. Upratovanie zariadenia sa vykonáva denne pred začatím, alebo po skončení prevádzky a priebežne počas prevádzky a technických prestávok.
2. V prevádzke je zabezpečené oddelené skladovanie pomôcok na upratovanie.
3. Základná oprava všetkých náterov zariadenia a maľovania sa vykonáva najmenej raz za päť rokov pri viditeľnom znečistení alebo pri poškodení bezodkladne.
4. Čistenie osvetľovacích telies a okien sa vykonáva podľa potreby, najmenej však každých 6 mesiacov.
X. Spôsob skladovania a manipulácie s bielizňou
1. V zariadení sa nachádza dostatočné množstvo bielizne, primerané predpokladanému počtu zákazníkov. Pre každého zákazníka sa používa čistá bielizeň.
2. Pri manipulácii s bielizňou nesmie dochádzať k vzájomnému styku, či zámene čistej a použitej bielizne.
3. Použitá bielizeň sa skladuje vo vyčlenenom priestore, oddelene od čistej bielizne. Bielizeň sa odnáša na pranie denne. V prípade, ak nebude použitá bielizeň odnášaná na pranie denne, po použití sa vysuší na určenom mieste mimo prevádzkovej miestnosti, prípadne v sušiacom zariadení.
4. Pranie a žehlenie sa uskutočňuje vo vlastnej réžii Prevádzkovateľa alebo odborne spôsobilými osobami. V prípade potreby prepravy bielizne do zariadenia sa prepravuje čistá bielizeň zabalená tak, aby sa zabránilo jej kontaminácii.
XI. Spôsob nakladania s odpadom, jeho odstraňovanie, frekvencia vyprázdňovania odpadových nádob, ich čistenie a dezinfekcia
1. Zber odpadu je zabezpečený prostredníctvom zberných košov, ktoré sú rozmiestnené vhodne a v dostatočnom počte po celých priestoroch WELL~BE CLUBu. Odvoz odpadu je zabezpečený majiteľom budovy, v ktorej sa WELL~BE CLUB nachádza.
2. Odpad, ktorý vzniká pri obsluhe zákazníka, sa odstraňuje po každom klientovi a zhromažďuje v uzatvárateľných nádobách. Odpadové nádoby sa denne vyprázdňujú, čistia a dezinfikujú.
3. V prípade výskytu nebezpečného odpadu sa tento uskladňuje do oddelených, uzatvárateľných, nepriepustných a mechanicky odolných, podľa možnosti spáliteľných nádob.
4. Odpad z odpadových nádob sa z prevádzky odnáša denne.
XII. Všeobecné a záverečné ustanovenia
1. Prevádzkovateľ je oprávnený kedykoľvek podľa vlastného uváženia meniť tento Prevádzkový poriadok, pričom o každej takejto zmene budú Členovia upozornení prostredníctvom emailovej adresy zadanej v Aplikácii, ostatné osoby budú o zmene oboznámené oznamom zverejneným v priestoroch WELL~BE CLUBu. Zmena Prevádzkového poriadku je účinná odo dňa, ktorý určí Prevádzkovateľ, najskôr však dňom zverejnenia jeho nového úplného znenia v priestoroch WELL~BE CLUBu a na webovej stránke. Návštevníci sú povinný sa s predmetnými zmenami oboznámiť.
2. Právne vzťahy vyplývajúce z akejkoľvek návštevy WELL~BE CLUBu sa spravujú slovenským právnym poriadkom. . Na riešenie prípadných sporov vzniknutých z týchto právnych vzťahov sú oprávnené príslušné súdy Slovenskej republiky.
3. Prevádzkový poriadok zariadenia musí byť sprístupnený na vhodnom a viditeľnom mieste.
4. Za dodržiavanie prevádzkového poriadku je zodpovedný prevádzkovateľ zariadenia.
V Bratislave, dňa: 23.07.2024
fitist s.r.o.
Príloha č. 1 k Prevádzkovému poriadku
Návody na použitie jednotlivých prístrojov a nástrojov v súvislosti so službami starostlivosti o ľudské telo
1. Prístroj SCENAR
Návod na použitie:
Prístroj v prevádzke môže používať iba určený certifikovaný terapeut.
Ovládanie prístroja:
Zapnutie a vypnutie prístroja sa vykonáva tlačidlom so znakom obdĺžnika na ľavej strane prístroja, potrebné podržať 3-5 sekúnd, kým nezaznie zvukový signál (krátke pípnutie) a display na prístroji nerozsvieti/nezhasne. Tlačidlom na pravej strane prístroja so znakom trojuholníka so šípkou je možné prepínať sa medzi možnosťami pre nastavenia parametrov a funkcií prístroja nasledovne, pričom nastavenie je možné, pokiaľ na displeji svieti príslušné označenie:
„F“ = frekvencia, možné nastaviť nasledovné frekvencie: 14 Hz, 60 Hz, 90 Hz, 340 Hz, tlačidlami + a -, podľa toho, či požadovaná frekvencia má byť vyššia alebo nižšia
„FM“ – funkcia automatického striedania frekvencie, vypnutie a zapnutie funkcie sa nastavuje tlačidlami + a -, pričom 0 = funkcia je vypnutá, 1 = funkcia je zapnutá
„D“ = funkcia dóza, vypnutie a zapnutie sa nastavuje tlačidlami + a -, pričom 0 = funkcia je vypnutá, 1 = funkcia je zapnutá
„AM“ = funkcia menenie amplitúdy, vypnutie a zapnutie sa nastavuje tlačidlami + a -, pričom 0 = funkcia je vypnutá, 1 = funkcia je zapnutá
„P“=preset, vypnutie a zapnutie sa nastavuje tlačidlami + a -, pričom 0 = funkcia je vypnutá, 1 = funkcia je zapnutá
Energiu impulzu = „A“ je možné nastaviť, keď na displeji nesvieti označenie žiadnej z vyššie uvedených funkcií, pričom tlačidlom + sa energia pridáva a tlačidlom – sa energia uberá
Kontraindikácie:
V nasledujúcich prípadoch sa prístroj nesmie použiť bez predchádzajúcej konzultácie s lekárom:
- kardiostimulátor a iné elektronicky riadené prístroje v tele alebo na tele,
- tehotenstvo,
- onkologické ochorenia.
Postup pri mechanickej očiste, dezinfekcii a sterilizácii:
Po každom klientovi je potrebné vykonať mechanickú očistu a dezinfekciu prístroja jeho utretím vatovým tampónom s dezinfekčným prípravkom s minimálne 60%ným obsahom liehu. Sterilizácia prístroja nie je možná.
2. Prístroj Reboots
Návod na použitie:
Prístroj v prevádzke môže používať iba určený zaškolený terapeut.
Ovládanie prístroja:
Vypnutie a zapnutie prístroja sa vykonáva tlačidlom .
V sekcii „Time“ je možné tlačidlami + a – nastaviť požadované trvanie činnosti prístroja.
V sekcii „Pressure“ je možné tlačidlami + a – nastaviť požadovaný tlak pri činnosti prístroja.
V sekcii „Programme“ je možné zvoliť si požadovaný program a to posúvaním sa medzi jednotlivými programami cez šípku napravo.
V sekcii „Individual pressure“ je možné nastaviť tlak jednotlivo pre každú komoru zvlášť.
V sekcii „Hold“ je možné nastaviť podržanie tlaku po nafúknutí komory.
V sekcii „Interval“ je možné nastaviť trvanie pauzy medzi jednotlivými cyklami programov.
Kontraindikácie:
V nasledujúcich prípadoch sa prístroj nesmie použiť:
- onkologické ochorenia (akútne štádia),
- ateroskleróza,
- trombóza,
- glaukóm (očný zelený zákal),
- astma,
- pľúcne ochorenia,
- opuchy spôsobené ochorením pečene, srdca, obličiek,
- vysoký krvný tlak,
- horúčka,
- poruchy látkovej premeny (poruchy metabolizmu sacharidov, tukov a pod.),
- zvýšená činnosť štítnej žľazy,
- akútne vírusové alebo bakteriálne ochorenie
- akútne žilné ochorenie
- silné menštruačné krvácanie
V prípade tehotenstva sa prístroj nesmie použiť bez predchádzajúcej konzultácie s lekárom.
Postup pri mechanickej očiste, dezinfekcii a sterilizácii:
Prístroj štandardne neprichádza do kontaktu s ľudskou kožou. Ak sa tak stane, je potrebné vykonať mechanickú očistu a dezinfekciu prístroja dezinfekčným prípravkom. Sterilizácia prístroja nie je možná.
ZÁSADY OCHRANY OSOBNÝCH ÚDAJOV
dátum účinnosti: 23.07.2024
Cieľom tohto dokumentu je vysvetliť, ako naša prevádzka zhromažďuje, používa a chráni osobné údaje, ktoré získava od svojich klientov, zákazníkov. návštevníkov webovej stránky, dodávateľov či iných zmluvných partnerov a zároveň vás informovať, komu môžeme vaše osobné údaje poskytnúť, ako aj informovať Vás o právach, ktoré v súvislosti so svojimi osobnými údajmi máte.
Pri spracúvaní vašich osobných údajov sa riadime právnymi predpismi platnými na území Slovenskej republiky, a to predovšetkým Nariadením Európskeho parlamentu a Rady (EÚ) č. 2016/679 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov ( ďalej len ako “GDPR”), zákonom č. 18/2018 Z.z. o ochrane osobných údajov (ďalej len ako “Zákon”), ako aj ďalšími právnymi predpismi.
Prevádzkovateľom informačných systémov, v ktorých sú spracúvané vaše osobné údaje je spoločnosť:
Obchodné meno: fitist s.r.o.
Sídlo: Stromová 54/A Bratislava - mestská časť, Nové Mesto 831 01
IČO: 46 866 761
Zápis v OR: Obchodný register Mestského súdu Bratislava III, oddiel: Sro, vložka č.: 125551/B
Telefonický kontakt: +421 911 343 862 e-mail: info@wellbeclub.sk
(ďalej len ako “Prevádzkovateľ”)
Rešpektujeme právo každej fyzickej osoby na jej súkromie a preto používame všetky nutné opatrenia a robíme maximum pre to, aby sme zabezpečili bezpečnosť všetkých informácií a osobných údajov, ktoré získame. Snažili sme sa, aby boli tieto zásady napísané čo najjednoduchšie a boli pre každého zrozumiteľné. Ak však máte aj po ich prečítaní otázky týkajúce sa ochrany osobných údajov v našej prevádzke, alebo máte iné súvisiace podnety, obráťte sa prosím na nás prostredníctvom vyššie uvedených kontaktných údajov.
Zároveň Vám oznamujeme, že v rámci nášho spracúvania osobných údajov nedochádza k ich prenosu do tretích krajín, mimo územie Európskej Únie či do medzinárodných organizácií. U Prevádzkovateľa nedochádza k automatizovanému individuálnemu rozhodovaniu vrátane profilovania podľa § 28 ods. 1 a 4 Zákona.
Čo patrí pod osobné údaje?
„Osobné údaje“ znamenajú všetky informácie týkajúce sa fyzickej osoby, ktoré ju priamo alebo nepriamo identifikujú, najmä odkazom na identifikátor, akým je meno, identifikačné číslo, lokalizačné údaje alebo online identifikátor. Osobným údajom je aj jeden či viaceré prvky, ktoré sú špecifické pre fyzickú, fyziologickú, genetickú, psychickú, ekonomickú, kultúrnu alebo spoločenskú identitu fyzickej osoby.
Osobné údaje zahŕňajú aj osobitné kategórie osobných údajov (údaje, z ktorých dokážeme stanoviť alebo vyvodiť informácie o fyzickej osobe týkajúce sa jej rasového alebo etnického pôvodu, politických názorov, náboženského vyznania alebo filozofického presvedčenia, členstiev v odborových organizáciách, genetických údajov, biometrických údajov, fyzického alebo duševného zdravotného stavu, sexuálneho života alebo sexuálnej orientácie).
Prečo spracovávame osobné údaje?
Spracovávanie osobných údajov je pre nás nevyhnutné najmä preto, aby sme mohli:
- poskytovať vám služby a predávať tovar,
- plniť rôzne zákonné a zmluvné povinnosti,
- chrániť oprávnené záujmy nás, našich klientov a iných osôb,
- informovať našich klientov a potenciálnych klientov o aktuálnych ponukách a novinkách, ktoré by mohli byť pre vás zaujímavé.
Osobné údaje za účelom uzavretia a plnenia nášho zmluvného vzťahu teda získavame od vás. Je preto dôležité, aby ste nám poskytli úplné, správne, aktuálne a pravdivé osobné údaje.
Cielene od vás nezhromažďujeme žiadne osobitné kategórie osobných údajov, pokiaľ nám ich sami neposkytnete (napr. osobitné stravovacie požiadavky na nami organizovaných podujatiach, z ktorých vyplýva vaše náboženské vyznanie alebo alergia na potraviny, resp. iné údaje týkajúce sa vášho zdravotného stavu). Osobitné kategórie osobných údajov nespracovávame, pokiaľ nám na to nebol udelený súhlas dotknutej osoby.
Aké osobné údaje spracovávame, na základe akého právneho základu, za akým účelom, po akú dlhú dobu a kto je ich príjemcom?
Vaše osobné údaje spracovávame na základe jedného, prípadne viacerých z nasledovných právnych základov:
1. Súhlas so spracovaním osobných údajov
Na tomto právnom základe spracúvame len tie osobné údaje, na spracúvanie ktorých ste nám udelili súhlas a to iba na konkrétny účel, za ktorým bol tento súhlas udelený, a to najviac na dobu, na ktorú bol váš súhlas udelený alebo do jeho odvolania. Príjemcom vašich osobných údajov z tohto právneho základu je Prevádzkovateľ alebo iná osoba v zmysle vami udeleného súhlasu.
2. Plnenie zmluvy alebo vykonanie opatrení pred uzatvorením zmluvy
Na tomto právnom základe spracúvame len tie osobné údaje, ktoré sú nevyhnutné na plnenie zmluvy, ktorej ste zmluvnou stranou alebo na základe ktorej vám má byť poskytnuté plnenie, alebo ak je to potrebné na vykonanie opatrení pred uzatvorením takejto zmluvy a to na základe vašej žiadosti. Bez poskytnutia týchto osobných údajov nebude možné s Vami uzavrieť danú zmluvu, prípadne Vám poskytnúť zmluvné plnenie.
Ide najmä o prípady, ak:
- ste členom WELL~BE CLUBu,
- ste si objednali akúkoľvek službu alebo produkt vo WELL~BE CLUBe alebo od Prevádzkovateľa, alebo ak ste prijímateľom takejto služby alebo tovaru,
- ste sa prihlásili na akékoľvek podujatie organizované vo WELL~BE CLUBe alebo organizované Prevádzkovateľom,
- ste dodávateľom či iným zmluvným partnerom Prevádzkovateľa.
Osobné údaje, ktoré v tomto prípade spracovávame, sú najmä:
- meno a priezvisko, titul, trvalý pobyt, dátum narodenia, pohlavie, telefónne číslo a emailová adresa, v prípade neplnoletej osoby tieto údaje aj o zákonnom zástupcovi,
- fotografia tváre, ak ste členom WELL~BE CLUBu alebo poskytovateľom služieb vo WELL~BE CLUBe
- platobné údaje (číslo IBAN vášho bankového účtu, banka, v ktorej máte zriadený účet a pod., údaje o prijatých a odoslaných platbách, ...),
- IČO, DIČ, IČ DPH, prípadné iné identifikačné číslo,
avšak môžu byť nimi napríklad aj nasledovné údaje:
- spoločnosť v ktorej pracujete, ak je to potrebné pre riadne plnenie zmluvných povinností Prevádzkovateľom,
- iné vaše osobné údaje, ktoré nám poskytnete na účely poskytovania našich služieb alebo predaja produktov alebo na iné účely plnenia zmluvy.
Tieto osobné údaje spracovávame pre jeden alebo viacero z nasledovných účelov:
- identifikácia vás ako zmluvnej strany zo zmluvného vzťahu s Prevádzkovateľom prípadne identifikácia zákonného zástupcu maloletej osoby, ktorá je zmluvnou stranou zo zmluvného vzťahu s Prevádzkovateľom,
- identifikácia vás ako osoby, ktorej má byť poskytnuté plnenie na základe zmluvy uzatvorenej medzi Prevádzkovateľom a inou osobou (najmä vašim zamestnávateľom),
- správa a riadenie zmluvného vzťahu,
- identifikácia vami vykonaných platieb za služby alebo tovar,
- riadne a odborné poskytnutie služieb zo strany Prevádzkovateľa (organizovanie tréningov a cvičení, zisťovanie kontraindikácií poskytovaných služieb, ...)
- riadne plnenie iných zmluvných povinností Prevádzkovateľom,
- zabránenie vstupu neoprávneným osobám do prevádzky Prevádzkovateľa,
- vybavovanie prípadných reklamácií,
a to po do dobu, kým:
- zaniknú všetky záväzky z predmetného zmluvného vzťahu vrátane vybavenia všetkých vašich uplatnených reklamácií, prípadne iných nárokov, a/alebo
- budú vysporiadané všetky ďalšie práva a povinnosti medzi vami a Prevádzkovateľom.
Príjemcom vašich osobných údajov z tohto právneho základu je Prevádzkovateľ a v prípade potreby osoba, ktorá pre Prevádzkovateľa vykonáva poskytovanie vami zakúpenej služby (tréner, inštruktor, masér, terapeut a pod.), prípadne odborný poradca Prevádzkovateľa (z právnej, účtovnej alebo daňovej oblasti a pod.). V prípade fotografií osôb, ktoré v mene Prevádzkovateľa poskytujú služby, sú príjemcom aj členovia WELL~BE CLUBu.
3. Povinnosť stanovená osobitným predpisom alebo medzinárodnou zmluvou, ktorou je Slovenská republika viazaná
Na tomto právnom základe spracúvame osobné údaje v takom rozsahu, v akom to je nevyhnutné podľa osobitného predpisu alebo medzinárodnej zmluvy, ktorou je Slovenská republika viazaná.
Účelom spracovania osobných údajov na tomto právnom základe je plnenie povinností najmä v zmysle účtovnej a daňovej legislatívy, teda odovzdávania osobných údajov najmä orgánom finančnej správy, prípadne ďalším orgánom verejnej moci v súlade s príslušnými právnymi predpismi; plnenie povinností v zmysle archivácie, ako aj prípadné plnenie povinnosti odpovedať na dožiadania súdov, exekútorov, orgánov činných v trestnom konaní a iných príslušných orgánov, ktoré súvisia predovšetkým s trestnými a súdnymi konaniami podľa Trestného poriadku či Civilného sporového poriadku.
Osobné údaje za týmito účelmi spracovávame do dobu, kým bude úplne naplnený daný účel spracúvania stanovený príslušnými právnymi predpismi.
Príjemcom vašich osobných údajov z tohto právneho základu je Prevádzkovateľ a osoby určené v príslušnom osobitnom predpise alebo medzinárodnej zmluve, príklady ktorých sú uvedené vyššie.
4. Nevyhnutnosť ochrany života, zdravia alebo majetku vás alebo inej fyzickej osoby
Na tomto právnom základe spracúvame osobné údaje v takom rozsahu, v akom to je nevyhnutné na ochranu života, zdravia alebo majetku vás alebo inej fyzickej osoby (najmä identifikačné údaje osoby - meno a priezvisko, trvalý pobyt, prípadne kontaktné údaje – predovšetkým telefónne číslo a emailová adresa). Zároveň na tomto právnom základe spracovávame aj kamerové záznamy v zmysle informácií uvedených v časti „Monitorovanie kamerovým systémom“.
Účelom spracovávania osobných údajov na tomto právnom základe je najmä:
- identifikácia osôb, ktorým hrozí škoda na živote, zdraví, majetku za účelom predchádzania vzniku takejto škody,
- identifikácia osôb, ktoré spôsobili alebo je zrejmé, že plánujú spôsobiť škodu iným osobám na živote, zdraví alebo majetku za účelom zabránenia im v spôsobení škody,
v prípade spracovávania kamerových záznamov aj:
- odradenie od úmyselného spôsobenia škody z dôvodu následnej uľahčenej identifikácie osoby,
- získanie dôkazného materiálu v prípade vzniku škody
Osobné údaje na tomto právnom základe spracovávame do dobu, ktorá je nevyhnutná na naplnenie daného účelu.
Príjemcom vašich osobných údajov z tohto právneho základu je Prevádzkovateľ a osoby zabezpečujúce ochranu života, zdravia alebo majetku (najmä zdravotnícki pracovníci, polícia, pracovníci bezpečnostnej služby, orgány činné v trestnom konaní, prípadné iné príslušné štátne orgány alebo osoby, a pod.).
5. Oprávnený záujem Prevádzkovateľa alebo tretej strany
Na tomto právnom základe spracúvame osobné údaje v takom rozsahu, v akom to je nevyhnutné na účel oprávnených záujmov Prevádzkovateľa alebo tretej strany, ktorým môže byť napríklad:
- náš oprávnený záujem udržiavať vzťah s našimi obchodnými kontaktmi a poskytovať informácie o našich službách a podujatiach, ktoré organizujeme, ako aj zvyšovať povedomie o našej prevádzke (rozsah spracovávania osobných údajov: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo),
- náš oprávnený záujem rozvíjať a optimalizovať naše webové stránky a zároveň zlepšovať vaše používateľské skúsenosti;
- náš oprávnený záujem chrániť našich klientov, personál, majetok a informácie a zároveň zabrániť neoprávneným osobám, aby získali prístup do prevádzky WELL~BE CLUBu (rozsah spracovávania osobných údajov: meno a priezvisko, emailová adresa, telefónne číslo, kamerové záznamy v zmysle informácií uvedených v časti „Monitorovanie kamerovým systémom“),
- náš oprávnený záujem viesť modernú a časovo dostupnú prevádzku, ktorá flexibilne zodpovedá potrebám našich klientov, a to v čo najväčšom možnom rozsahu a zároveň zabezpečuje bezpečnosť života, zdravia a majetku klientov a personálu Prevádzkovateľa, ako aj majetku Prevádzkovateľa (kamerové záznamy v zmysle informácií uvedených v časti „Monitorovanie kamerovým systémom).
Osobné údaje na tomto právnom základe spracovávame do dobu, ktorá je nevyhnutná na naplnenie daného účelu.
Príjemcom vašich osobných údajov z tohto právneho základu je Prevádzkovateľ a v prípade potreby osoby zabezpečujúce ochranu života, zdravia alebo majetku (najmä zdravotnícki pracovníci, polícia, pracovníci bezpečnostnej služby, orgány činné v trestnom konaní, prípadné iné príslušné štátne orgány alebo osoby, a pod.).
Monitorovanie kamerovým systémom
V prevádzke WELL~BE CLUBu je nainštalovaný kamerový systém, ktorý monitoruje nasledovné miesta:
- vstup do prevádzky od recepcie vrátane samoobslužnej pokladne a miesta na odkladanie vrchných častí odevov a obuvi,
- vstup do prevádzky z vonkajšieho priestranstva,/únikový východ z priestoru pre prípad nebezpečia,
- vstup do miestnosti fitnescentra,
- samoobslužný bar a samoobslužná predajňa produktov.
Monitorovaný priestor je viditeľne označený piktogramami a slovným označením, že priestor je monitorovaný kamerovým systémom.
Uvedené monitorovanie kamerovým systémom je zavedené najmä z nasledovných dôvodov:
- z dôvodu ochrany zdravia a života návštevníkov a klientov, ako aj z dôvodu ochrany ich majetku ako aj ochrany majetku Prevádzkovateľa,
- identifikácia osôb, ktorým hrozí škoda na živote, zdraví, majetku za účelom predchádzania vzniku takejto škody,
- identifikácia osôb, ktoré spôsobili alebo je zrejmé, že plánujú spôsobiť škodu iným osobám na živote, zdraví alebo majetku za účelom zabránenia im v spôsobení škody,
- odradenie od úmyselného spôsobenia škody na vyššie uvedených hodnotách z dôvodu následnej uľahčenej identifikácie osoby,
- získanie dôkazného materiálu v prípade vzniku škody na vyššie uvedených hodnotách,
- s cieľom vytvorenia modernej prevádzky za účelom starostlivosti o ľudské zdravie, čo najviac prispôsobenej časovým potrebám členov WELL~BE CLUBu a k poskytnutiu im čo najväčšieho časového priestoru na prístup k poskytovaným službám, a to predovšetkým na prístup k službám fitnescentra a k možnosti nákupu produktov aj v čase, kedy sa v prevádzke nebude nachádzať žiaden personál,
- z dôvodu uskutočňovania nákupu produktov prostredníctvom samoobslužnej pokladne bez súčinnosti nášho personálu.
Kamerové záznamy sa ukladajú na interné pamäťové médium, prístup k nim má iba Prevádzkovateľ. Pokiaľ nedôjde k ohrozeniu života, zdravia alebo majetku fyzickej osoby alebo k ohrozeniu majetku Prevádzkovateľa, alebo k škode na týchto hodnotách, kamerové záznamy budú uchovávane po dobu 7 dní a následne budú vymazané.
Pokiaľ dôjde k ohrozeniu života, zdravia alebo majetku fyzickej osoby alebo k ohrozeniu majetku Prevádzkovateľa alebo k škode na týchto hodnotách, kamerové záznamy budú spracovávané po dobu, ktorá je nevyhnutná na úplne zabezpečenie ochrany danej hodnoty tak, aby jej nehrozila žiadna škoda, prípadne po dobu, kým budú slúžiť ako dôkazný materiál v konaniach pred príslušnými orgánmi verejnej moci. Kamerové záznamy sme oprávnení sprístupniť:
- v prípade podozrenia na spáchanie trestného činu orgánom činným v trestnom konaní,
- poisťovni za účelom šetrenia poistných udalostí v súvislosti so vznikom škody na vyššie uvedených hodnotách,
- prípadne iným orgánom verejnej moci v zmysle príslušnej právnej úpravy .
Spracúvanie údajov prostredníctvom cookies
O návštevníkoch a používateľoch našej webovej stránky sme oprávnení zhromažďovať a iným spôsobom spracúvať údaje prostredníctvom nástrojov slúžiacich na automatizované zhromažďovanie údajov, najmä súborov cookies, protokolov a iných bežne používaných nástrojov na získavanie informácií prostredníctvom internetovej stránky.
Cookies sú malé súbory, ktoré umožňujú ukladať na zariadení používateľa (PC, smartfón a pod.) špecifické informácie vzťahujúce sa na zariadenie. Slúžia na jednej strane na optimalizáciu webovej stránky a tým aj k spokojnosti používateľov (napr. ukladanie prihlasovacích údajov). Na druhej strane slúžia na štatistické zhromažďovanie údajov o používaní webovej stránky a umožnenie jej analýzy za účelom zlepšovania ponúk.
Pomocou cookies uchovávame údaje, ktoré nespájame s vašou osobou a prostredníctvom získaných údajov nerealizujeme vašu identifikáciu. Použitie súborov cookies nie je pre vás nebezpečné, cookies nemôžu prenášať vírusy ani čítať údaje z harddisku zariadenia. Používanie cookies a ich povolenie vo webovom prehliadači je na slobodnej vôli každého používateľa webovej stránky. Súbory cookies môžete slobodne vymazať alebo vopred nastaviť váš internetový prehliadač tak, aby prijímanie súborov cookies buď odmietal, alebo vás upozorňoval, keď sa server snaží zaslať vám cookies. Potom sa však môže stať, že webové stránky, ktoré sú na podpore cookies závislé, nebudú fungovať tak, ako by ste si predstavovali alebo časti stránok pre vás nebudú dostupné.
Využívame trvalé súbory cookies, ktoré nám pomáhajú identifikovať vaše zariadenie pri opätovnej návšteve Internetových stránok a umožňujú tak poskytovať služby v súlade s vašimi očakávaniami. Súbory cookies uchovávame po dobu 1 roka.
Bezpečnosť vašich osobných údajov
Za účelom zabezpečenia bezpečnosti vašich osobných údajov sme prijali viacero vhodných technických a organizačných opatrení, ako napríklad:
- zabezpečenie operačného prostredia, v ktorom zhromažďujeme vaše osobné údaje v zabezpečenom prostredí, ktoré je prístupné výlučne pre Prevádzkovateľom ustanovené osoby, na základe zavedených prístupových hesiel,
- mechanické zabezpečenie priestorov, kde sa nachádza zariadenie so zhromaždenými osobnými údajmi, ako aj jeho zabezpečenie kamerovým systémom,
- zabezpečenie dátových úložísk, kde sa osobné údaje nachádzajú prostredníctvom antivírových programov a pod.
Aké práva máte ako dotknutá osoba v súvislosti s vašimi osobnými údajmi?
Ako dotknutá osoba máte v súvislosti s vašimi osobnými údajmi nasledovné práva:
- požadovať od Prevádzkovateľa potvrdenie, či sú vaše osobné údaje spracovávané, v prípade ak áno, informácie o:
- účele spracúvania osobných údajov,
- kategórii spracúvaných osobných údajov,
- identifikácii príjemcu alebo o kategórii príjemcu, ktorému boli alebo majú byť osobné údaje poskytnuté, najmä o príjemcovi v tretej krajine alebo o medzinárodnej organizácii, ak je to možné,
- dobe uchovávania osobných údajov; ak to nie je možné, informáciu o kritériách jej určenia,
- informáciu o tom, či je spracúvanie osobných údajov zákonnou požiadavkou alebo zmluvnou požiadavkou alebo požiadavkou, ktorá je potrebná na uzavretie zmluvy,
- oprava nepresných a doplnenie neúplných osobných údajov, v prípade, ak si myslíte, že o vás spracovávame nepresné či neúplné osobné údaje,
- vymazanie osobných údajov v prípadoch stanovených v § 23 Zákona,
- obmedzenie spracúvania osobných v prípadoch stanovených v § 24 Zákona,
- prenosnosť osobných údajov v zmysle § 26 Zákona,
- podať námietku spracúvania osobných údajov v zmysle § 27 Zákona,
- právo odvolať svoj súhlas v prípadoch, keď sa vaše osobné údaje spracovávajú na právnom základe, ktorým je udelenie vášho súhlasu,
- právo podať návrh na začatie konania na Úrade na ochranu osobných údajov SR podľa § 100 Zákona,
- právo kedykoľvek zrušiť odber marketingových materiálov.
Zmeny v tomto oznámení o ochrane osobných údajov
Vyhradzujeme si právo toto oznámenie o ochrane osobných údajov podľa potreby meniť s cieľom zohľadniť zmeny v našich postupoch a ponuke služieb, prípadne v zmene príslušnej právnej úpravy. Vždy keď uverejníme zmeny v tomto oznámení o ochrane osobných údajov, upravíme dátum poslednej aktualizácie uvedený na začiatku tohto dokumentu. Ak vykonáme významné zmeny v spôsobe, akým zhromažďujeme, používame a sprístupňujeme osobné údaje, upozorníme na túto skutočnosť priamo na našich webových stránkach uverejnením dôležitého oznamu o týchto zmenách. Odporúčame vám preto príležitostne kontrolovať našu stránku, aby ste mali prehľad o všetkých zmenách v tomto oznámení o ochrane osobných údajov.
V Bratislave dňa 23.07.2024
fitist s.r.o.